Fişa de activitate

Fişele de activităţi sunt o unealtă de lucru foarte utilă, care ne ajută nu doar pe noi, ci şi pe ceilalţi lideri din centrul local, pe unii din alte centre locale sau chiar pe viitori lideri, dacă ştim unde să păstrăm aceste documente.
    Asta pentru simplul motiv că uneori ne folosim de multe idei concrete puse cap la cap din multe surse pentru a concepe o activitate  mulată pe nevoile noastre, care iese foarte bine, dar apoi nu mai ştim, de exemplu, pentru câţi oameni a fost, care au fost toate materialele folosite, iar acel rezultat  nu mai poate fi reprodus ulterior nici măcar de noi înşine, darămite de alţii, iar rapoartele de activitate sau alte articole, etc. sunt mult mai greu de realizat.
Structura unei fişe de activitate este: 
  • Denumirea activităţii:
  • Ramura de vârstă :
  • Aria de dezvoltare:
  • Număr de participanţi:
  • Durata de desfăşurare:
  • Locaţie: 
  • Obiective:
  • Scurtă descriere:
  • Materialele necesare:
  • Evaluare:
  • Buget:
  • Parteneri:
  • Promovare:
  • Pusă în practică de către ………………………………………………………… în data de ……………………, avand feedback din partea participanţilor……………………………………………………………………….
Cel mai bine e să adăugaţi fişele de activitate realizate de voi într-un  dosar al liderului în care păstraţi toate documentele pe care le adunaţi pe parcursul activităţii la unitate.
sau creati-va propriul biblioraft
Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s